pátek 22. dubna 2016

První čárka

Takže ahojte!

1. Proč se tento blog jmenuje One Little Chaos??

Odpověď je jednoduchá. Prostě, když jsem se snažila vymyslet něco strašně originální, co tady ještě nebyl, tak jsem měla v hlavě akorát chaos. Tak jsem toho využila :D Když tak nad tím tak uvažuji, tak možná ten název ani tak originální není, ale tak co? Vadí to někomu?

2. Kdo jsem??

Mé jméno je Katka, je mi 20 let a momentálně studuji na vysoké škole v Ostravě. Zatím teda úspěšně :D

Question Mark by Bushlemon

3. O čem tento blog bude??

Nad touto otázkou jsem hodně dlouho kutila a došla jsem ke dvěma věcem a to, že tady budou nějaké Beauty věci (recenzování, videjka, móda opod.) a ten zbytek, co mě prostě napadne.

4. Chci něco dodat??

Hmm...mám pocit, že ne. Na cokoliv jiného, se mě můžete přeci kdykoliv zeptat v komentářích :)

Žádné komentáře:

Okomentovat