sobota 23. dubna 2016

Já a moje štětce


Ahojte!!

Na tomto blogu se štětcům bohužel nevyhneme a tak bych vám k nim něco chtěla říct. První věcí je, že ani jeden není značkový a ani jeden nebyl extra drahý. V podstatě všechny ty štětce, o mám, mne vyšly dohromady asi kolem 300 Kč. Není to moc, vzhledem k tomu, že jenom jeden štětec může tolik stát. 

Všechny štětce, co mám jsou dobré a mým potřebám naprosto dostačující. Momentálně se snažím sehnat nějaký pořádný velký a huňatý štětec na pudr, tak kdybyste někdo věděli, kde takový sehnat tak určitě napište :)                     




                                                                                                                                                                    
Já své štětce v podstatě využívám na tři věci:                                          
1) Na nanášení očních stínů a stínů na obočí
2) Konturování
3) A zapudrování

Hodně slečen využívá štětce i k nanášení make-upu, ale já nevím...mi to nějak nevyhovuje a radši využívám houbičku. 

To je myslím vše, co bych k tomu chtěla říci :). Kdyby chtěl někdo vědět, kde je sháním tak je kupuji tady > Klik

Žádné komentáře:

Okomentovat