pondělí 25. dubna 2016

Lehké kouřové líčení



Ahojte!!

Dneska mám pro vás připravený opravdu jednoduchý tutoriál na takové lehké kouřové líčení a k němu bych chtěla odpovědět na pár otázek :)

1. Jak to, že jsem nepoužila pudr??
 Mám hodně suchou pleť a navíc ten BB cream i make-up hezky sedli, takže nebylo třeba to ještě dál zafixovávat.  

2. Jak to, že jsi nepoužila tvářenku ani rozjasňovač??
Upřímně... mám celkem baculaté tváře a mám pocit, že když na ně přidám ještě růžovou tvářenku nebo rozjasňovač, tak mi to akorát dělá ještě větší hlavu a o to nějak nestojím :D

3. Co je to za řasenku??
Tuhle řasenku jsem objevila na jednom čínském eshopu. Už na první pohled jde vidět, že je to "fejkovka" nějaké drahé řasenky, ale upřímně můžu říct, že je naprosto úžasná. Když mi přišla domů, tak jsem měla strach, že mi potom, co ji nanesu vypadnou všechny řasy, ale kupodivu ne. Je opravdu nádherně černá, neslepuje a krásně řasy prodlužuje. Doporučuji. Když tak se dá sehnat tady > Klik

4. Co je je za stíny na obočí??
Opět a zase jedna fejková paletka z čínského eshopu. Avšak má naprosto dokonalou pigmentaci a hlavně se nepráší. Navíc mi vyhovuje onen narezivělý odstín. Tady je odkaz > Klik

Doufám, že se vám můj tutoriál líbil a u dalšího ahoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat